Mi szükséges a székhelyszolgáltatáshoz?

Posted on július 14th, 2021 július 14th, 2021 by admin
székhelyszolgáltatás Budapest

székhelyszolgáltatás Budapest

Egy székhelyszolgáltatás igénybevételéhez szükség van az iratokra. A szerződés megkötéséhez elengedhetetlen az ügyvezető, esetleg személyes meghatalmazottja megjelenése. Ha a cégalapítás is most történik, igénybe veheti kedvezményes székhelyszolgáltatás cégalapítással csomagjainkat. Egy cég megalapításának feltétele a székhely megléte. Minden székhelyszolgáltató számára kötelező a postai meghatalmazás elkészítése a szerződő céggel, melyben meghatalmazza a székhelyszolgáltatót, hogy vegye át leveleit, csomagjait. Amikre szükség lesz a szerződéskötés során. Az ügyvezető vagy meghatalmazottja megjelenése, személyigazolvány vagy útlevél, lakcímkártya, adóazonosító kártya, kapcsolattartó telefonszáma, a későbbi beérkező levelek, küldemények értesítéséhez. E-mail cím küldeményei továbbításához (ha nem rendelkezik e-mail címmel, segítünk elkészíteni). A székhelyszolgáltatás Budapesten, vagy vidéken lehetséges! Ha a vidéki székhelyszolgáltatás ipa mentes helyen van, csökkentheti költségeit! Hívja a topcegalapitas.info oldalon megadott telefonszámot!

Tags ,
Categories székhelyszolgáltatás Budapest
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Trackback from your own site.

No Responses to “Mi szükséges a székhelyszolgáltatáshoz?”

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.