Vannak fontos előírások a székhelyszolgáltatás vonatkozásában

Posted on július 15th, 2020 július 15th, 2020 by admin
székhelyszolgáltatás

székhelyszolgáltatás

A székhelyen kötelezően tartandó dokumentumok minimális körét rögzíti a rendelet. Ez az adózó cégirataira, hatósági engedélyeire, az adóhatósághoz történő adatbejelentés kötelezettségeivel összefüggő irataira, valamint a számviteli törvény szerinti beszámolójára terjed ki. A július 19-től hatályos szabályozás azt is előírja, hogy a cég cégtáblája az ingatlanon, közterületről jól látható helyen kerüljön elhelyezésre. További előírás a székhelyszolgáltató számára, hogy köteles gondoskodni a cégnek címzett küldemények átvételéről, és ennek tényéről egy munkanapon belül értesítenie kell a céget. E körben nincs helye olyan postai szolgáltatás igénybevételének, amely eredményeként a postai küldemény átvételére a székhelytől eltérő kézbesítési címen kerül sor. Maga a rendelet 2017. július 1-jével lépett hatályba. Többek között ezen szabályok figyelembevételével készül el a topcegalapitas.com oldalon található elérhetőségen az Ön székhelyszolgáltatás szerződése is! Sőt, ha Önnek arra van szüksége, akkor ipa mentes székhelyszolgáltatás is kérhető!

Tags ,
Categories székhelyszolgáltatás Pest megyében
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Trackback from your own site.

No Responses to “Vannak fontos előírások a székhelyszolgáltatás vonatkozásában”

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.