Mi szükséges a székhelyszolgáltatáshoz?
július 14th, 2021 by adminEgy székhelyszolgáltatás igénybevételéhez szükség van az iratokra. A szerződés megkötéséhez elengedhetetlen az ügyvezető, esetleg személyes meghatalmazottja megjelenése. Ha a cégalapítás is most történik, igénybe veheti kedvezményes székhelyszolgáltatás cégalapítással csomagjainkat. Egy cég megalapításának feltétele a székhely megléte. Minden székhelyszolgáltató számára kötelező a postai meghatalmazás elkészítése a szerződő céggel, melyben meghatalmazza a székhelyszolgáltatót, hogy vegye át leveleit, csomagjait. Amikre szükség lesz a szerződéskötés során. Az ügyvezető vagy meghatalmazottja megjelenése, személyigazolvány vagy útlevél, lakcímkártya, adóazonosító kártya, kapcsolattartó telefonszáma, a későbbi beérkező levelek, küldemények értesítéséhez. E-mail cím küldeményei továbbításához (ha nem rendelkezik e-mail címmel, segítünk elkészíteni). A székhelyszolgáltatás Budapesten, vagy vidéken lehetséges! Ha a vidéki székhelyszolgáltatás ipa mentes helyen van, csökkentheti költségeit! Hívja a topcegalapitas.info oldalon megadott telefonszámot!
székhelyszolgáltatás ár, székhelyszolgáltatás csomag
székhelyszolgáltatás Budapest
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Trackback from your own site.
No Responses to “Mi szükséges a székhelyszolgáltatáshoz?”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.